7 Temmuz 2017 Cuma

Dostlar Okusun Diğerlerine Tavsiye Etmem

Yo yo yo, biraz fazla gezmek, gereksiz kıyafetler almak, birkaç tane ayakkabı için ruhumu kirletemem canım. Kötülükten zevk almak hiç bana göre değil. Bu tarz hastalıklarım olmadı çok şükür. 
Bak dost, benim değerlerim var, birçoğu için değerin anlamı bile yok biliyorum. Ben o birçoğundan biri olmadığımı da biliyor, kendimle gurur duyuyorum. O değerlerin başında adalet geliyor. Şimdi bana diyeceksin adil olmayan hayatın kendisi, ne adaleti aradığın? Gerçek bu değil, adalet var, hep oldu, sadece gerçekleşmesi için gereken zaman aralığı çoktu. Yeter ki sen tepkini koy, yeter ki sen dur artık de. Gözlerini yumup sırtını döneceğine adaletsizliği ele ver kendi yöntemlerinle. 
Şu dünyadan geçip gittiğinin farkına varmayan zavallılar gibi aciz olma, insan ol yeter ki. 
Üç beş kuruş işin çevresinde ne kadar insan varsa kaybeden, insanları menfaatleri için kullanıp istediği yerlere gelip bunu başarı zanneden, ego tatmin edip kendisine yapılan her türlü hakareti kabullenen, hiçbir değeri olmadığı için çevresindeki herkesi değersiz görenlerden uzak dur.
En önemlisi senden böyle olmanı bekleyenleri yasak et kendine. 

Yo yo yo dost çirkin oyunlar keyif vermez bana. Ben değer vermekten, sevmekten, adaletten, öğrenmekten, öğretmekten, paylaşmaktan, güvenmekten, gülümsemekten besleniyorum. Hep böyleydi, böyle olacak. Ve hiçbir ........ beni bozamayacak.

1 yorum:

  1. kendisine yapılan her türlü hakareti kabullenen, hiçbir değeri olmadığı için çevresindeki herkesi değersiz görenlerden uzak dur.
    En önemlisi senden böyle olmanı bekleyenleri yasak et kendine. bu kısım harika Sema hanım, katılıyorum...

    YanıtlaSil